Магазин подарунків ХЕПІ ФЕЙС здійснює повернення та обмін товарів належної якості відповідно до Закону «Про захист прав споживачів».

Основна наша мета - зробити так, щоб ви були повністю задоволені своєю покупкою в нашому магазині. Кожен подарунковий набір складається окремо для вас після отримання вашого замовлення, і ми відправляємо фото саме вашого подарунку перед відправкою для узгодження. Але якщо ви з певних причин все-таке приймете рішення повернути або обміняти товар, це можна буде зробити. Кожен запит на повернення та обмін розглядається індивідуально.

Терміни повернення і обміну

Повернення і обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється компанією-перевізником Нова Пошта на відділення №280 м Київ або за адресою: м Київ, вулиця Бориса Гмирі, 20 або за домовленістю.

Умови повернення товарів

Ви можете повернути товар належної якості або обміняти його якщо:

  • товар не був у вживанні і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо;
  • товар повністю укомплектований і збережена упаковка;
  • тоовар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.

Процедура повернення або обміну товару неналежної якості:

  • повідомте про намір повернути або обміняти товар та вкажіть причини повернення або обміну;
  • повідомте номер декларації надісланої посилки та банкувські реквізити для повернення коштів;
  • після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші у випадку повернення чи інший товар у випадку обміну.

Повернення коштів здійснюється після отримання товару на карту 3-х днів з моменту отримання продавцем посилки.

Ми покриваємо витрати доставки лише у тому випадку, якщо товар був неналежної якісті. Якщо товар належної якості, всі витрати несе покупець.

Завжди перевіряйте товар на предмет пошкоджень та наявності всіх позицій одразу при отриманні у відділенні Нової пошти. У разі виявлення пошкодження упаковки або товару при його отриманні та огляді або нестачі, обов'язково складіть відповідний Акт у відділенні пошти, про інцидент повідомте нас за телефоном 098 017 12 04. В іншому випадку претензії щодо цілісності упаковки та товару, наявності всіх одиниць замовлення не можуть бути прийнятими.

Також, при огляді посилки у відділенні перевізника, ви можете оформити відмову від прийняття товару. Якщо товар був повністю оплачений, ми повернемо Вам кошти протягом трьох робочих днів, після отримання посилки. 

Товар, виготовлений за індивідуальною розробкою, затвердженою покупцем, по замовленню покупця, наприклад, подарунковий набір з індивідуальним брендуванням, не підлягає поверненню.

Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», магазин може відмовити споживачеві в обміні і поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну, таких як: харчові продукти, текстильні вироби, косметичні вироби та парфумерія.